niedziela, 11 stycznia 2009

cedry


Inspirowany cedrami i wojnami na Bliskim Wschodzie. Z wątkami osobistymi, a jakże. Nie nalezy jednak czytać zbyt dosłownie.
A cedry to takie piękne drzewa ...



cedr libański (nie moje zdjęcie - niestety)

czasem pisał: moja night
już tak długo cię nie widziałem
w tym kraju jaszczurki nie zasypiają na zimę
jak ty 

gonię je wśród głazów 
jak nadzieję
ciągle buduję dla ciebie pałace
z kamieni
(tu nie można zmarnować ani gałązki)
nadal nie pozbyłem się lęku 

wczoraj stałem pod cedrami
pytałem o ciebie 
(są tak wyniosłe jak ty kiedy się gniewasz)

a ludzie znów mówią o wojnie
brakuje wody 

dziwne że 
nie mieliśmy nigdy wojen
a tak często bitwy

i tak jak tutaj
nigdy nie czułem się zwycięzcą

w ostatnim liście napisał:
moja night
wczoraj porzuciliśmy pozycje zwycięzców 
będziemy sobą 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz